Rasulullah s.a.w telah bersabda yang maksudnya:

“Bahawasanya Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan dijadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram”





Testimoni TASLY en.Zam dari Taiping Perak
Produk : Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao (dcc)


Saya nak cerita pun susah jugak nanti orang ingat saya nak jual ubat..tak payah la saya letak nombor telefon saya ke..kerana saya ikhlas..nak bantu saudara semua..saya sebenarnya makan dashen plus ni bersama DCC..Alhamdulilah..semua yang saudara lihat diatas ini adalah kesan pemakanan kita..saya masuk emergency room...hospital KPJ ipoh..dan mengalami trauma yang amat menakutkan saya..malam tu saya merayu rayu pada Allah panjangkan umur saya...supaya saya dapat beribadat padanya denga bersungguh sungguh...Ya ALLAH kenapa aku begini daif pada rahmatnya..aku sering terleka dengan dunia..walaupun ketika itu saya sudah mula berjinak jinak dengan agama Allah ini..saya masih malas..masih lupa diri..masih tak kenal..apa itu tanggungjawab sebenar di atas dunia ini..masih beranggan angan menjadi baik..namun angan angan tak sedarkan saya..sakit ini menyedarkan saya..saya terselamat pada malam tersebut.tanpa ada sesiapa yang membantu saya malam tersebut..saya duduk sendirian..saya berdoa..berdoa..berdoa..kakak saya sampai lewat..3 jam baru dia sampai rumah..terkejut..dengan keadaan saya namun masih tenang kerana kakak saya dah biasa dengan setuasi sakit jantung ini(arwah ibu dan Ayah)kerana kami menjaga mereka..saya dikejarkan ke Hospital ipoh Malam tu jugak..Alhamdulilah..saya ok..namun selepas sakit bertambah macam simptom yang susah nak digambarkan orang sakit jantung je yang faham..angkat berat tak boleh.. sakit tangan..jantung bergetar lain macam je...dipendekkan cerita..saya terus membeli ubat dashen ni dari bhaseer tanpa soal jawab..kerana saya dah tahu lama dah ubat ni..selepas arwah ibu ayah meninggal saya cari dalam internet dan terbaca kisah basheer dalam internet..saya standby..mana tahukan..namun jangkaan saya tepat..Alhamdulilah Saya dah 10 botol makan dashen ini 3 bulan..ikut nasihat bhaseer..Awak tahu apa saya rasa sekarang...alhamdulilah saya rasa 99 peratus pulih macam saya sihat dulu..boleh joging macam biasa...munkin saya cepat dan memahami simptom jantung dengan baik..jantung saya masih tidak rosak lagi dengan teruk.Allah sahaja yang tahu..namun saya takkan lupa janji saya pada Allah..saya akan beribadat bersungguh-sungguh..dan mendalami ilmu agama dengan lebih baik lagi.Ingatlah saudara semua kita hidup di dunia ini sekejap sahaja..Pada saya kejujuran mereka yang kena serangan jantung ini janganlah diragui kerana mereka berhadapan dengan maut..saudara saudara..mereka ada janji dengan Allah selalunya..kerana mereka selalu berdoa akan kesembuhan ini..Kawan kawan bantulah saudara kita supaya mereka dapat berpeluang melihat Rahmat Allah yang maha esa..Walaupun kita tidak kenal mengenali ingatlah bahawa setiap bantuan kita didunia ini Allah Akan bantu kita di Akhirat Kelak.


Bhaseer, Selayang
Serangan Jantung

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam  2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk  wad seperti ICU,CCU dan CHDW. Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (kapilari). Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.
Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana TASLY DANSHEN PLUS ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini. Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital  tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat,  ubat-ubat yang dibekalkan kepada saya seperti inspirin hanya membantu untuk mencairkan darah sahaja tapi tidak membuka saluran yg tersumbat. Sebab tuh kita boleh lihat ramai pesakit jantung koronari  setiap hari makan ubat tapi dalam masa yang sama masih kena membuat pemasangan stent, belon atau bypass. Kesimpulannya walaupun kita makan ubat setiap hari risiko untuk kena serangan jantung dan strok masih tinggi kerana saluran masih tersumbat.  Segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orang yang sihat . Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak.