Menu

DANSHEN PLUS

Herba Penawar Jantung

header photo

TESTIMONI PENGGUNA PRODUK TASLY

TESTIMONI

Sesungguhnya Allah SWT jua yang memberi kesembuhan pada setiap penyakit yang di uji kepada hambanya Produk hanyalah Asbab kepada kepada kesembuhan yang datangnya dari Allah SWT.

Ruangan ini hanyalah perkongsian testimoni pengguna yang berjaya dirawat melalui kesungguhan dan pengambilan mengikut aturan.

Website : www.tajudinzali.com (Klik disini untuk lebih banyak testimoni & videoTasly)


 

TESTIMONI 1

 

Saya tahu mungkin ada orang yang mempunyai masalah seperti ibu saya. Ibu saya disahkan doktor menghidap SAKIT JANTUNG. Sebagai anak saya merasa sayu tiap kali melihat ibu kena serangan jantung. Namun dalam kesakitan ibu berusaha mengukir senyuman walaupun sakitnya hanya dia sahaja yang tahu. Hampir setiap malam saya menjaga dan menemani ibu di bilik dan segala keinginan ibu sedaya upaya saya penuhi. Pesan ibu jagalah solat hanya kain putih yang akan dibawa pulang...sedih saya ketika dia bekata demikian seolah dia akan pergi selamanya.....

Namun saya tidak berputus asa, lalu saya layari setiap laman web yang ada semata-mata untuk mencari penawar bagi SAKIT JANTUNG ibu. Syukur alhamdulilah saya terjumpa produk TASLY, herba penawar bukan sahaja bagi merawat sakit jantung malahan berbagai masalah lain seperti DARAH TINGGI, KENCING MANIS, SAKIT SENDI, MIGRAIN, KOLESTROL, KEBAS TANGAN KAKI dan lain-lain penyakit....malah lebih menakjubkan kandungannya adalah 100% herba bermakna tiada bahan kimia jadi selamat untuk ibu saya. Lebih meyakinkan saya sebab herba TASLY ni juga ada kelulusan KKM, FDA dan HALAL JAKIM selain sudah digunakan lebih dari 10 ribu hospital didunia. Patutlah produk ini menjadi pilihan No 1 didunia sebab dah 20 tahun berada di pasaran antarabangsa... tapi baru ni lah saya tahu, "mungkin ini hidayah Allah nak beri untuk ibu saya", kata hati kecil saya. Semakin banyak saya baca tentang syarikat farmasi TASLY membuat saya teruja terutama produk DANSHEN PLUS sebab begitu banyak testimoni pengguna lain yang telah terbukti berkesan!.

Saya terus hubungi puan Siti dan beli TASLY DANSHEN PLUS serta beberapa produk TASLY lain yang disyorkan untuk ibu saya. AJAL MAUT kan di tangan Allah..namun saya tidak berputus asa dan sanggup berusaha dan berkorban wang ringgit untuk lihat ibu sihat sebab dia IBU saya....ibu yang melahir dan membesarkan saya. Alhamdulilah seminggu selepas makan produk DANSHEN PLUS dan beberapa produk TASLY yang lain, kini ibu sudah mula tersenyum. Lega hati tengok ibu dah boleh sembahyang dan mengaji seperti biasa. Sebagai anak saya rasa bahagia bila tengok ibu dah sihat dan kini saya faham bagaimana perasaan mereka yang ibu dan ayah atau orang yang mereka sayangi mengalami masalah begini. Saya bersyukur dipertemukan dengan produk TASLY terutama DANSHEN PLUS dan amat berterima kasih dengan puan Siti yang banyak memberi sokongan dan membantu saya sehingga ibu saya kembali sihat.

Kini setahun sudah berlalu, ibu masih mengamalkan produk TASLY DANSHEN ini begitu juga saya. Walaupun saya tiada masalah SAKIT JANTUNG namun saya ingat pesanan puan Siti bahawa "MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT". Kini saya nak kongsi dengan pembaca semua kebaikan khasiat produk TASLY terutama nya DANSHEN PLUS ini semoga ia dapat membantu orang yang senasib seperti ibu saya - Anak Ibu, Johor.

Cerita yang dikirim oleh seorang pengguna (Anak Ibu, Johor) ini amat menyentuh hati saya. Buat anda yang masih mempunyai orang tua tentu cerita ini akan lebih mengeratkan lagi kasih sayang kepada ibubapa kita.

 

PENAFIAN: HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES


 

TESTIMONI 2

 

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES


 

TESTIMONI 3

 

 

Pada usia 59 tahun saya kena serangan jantung. 2 kali dikejarkan ke hospital dengan ambulan, masa kena attack saya di rumah dengan keluarga. Tiap kali kena “attack”, anak isteri mula bimbang dan cemas melihat keadaan saya, badan jadi lemah, berpeluh sejuk semacam, dada rasa pedih, nafas tersekat macam ada sesuatu yang mencekik. Memang seksa keadaan saya masa tu. Namun itu semua masih belum menyedarkan saya apalagi saya perokok tegar pulak tu, memang payah nak berhenti!. Akibat dari kecuaian sendiri, kesihatan saya semakin merosot, kad klinik mula bersusun. Sakit jer pergi dari satu klinik ke klinik, asyik makan ubat hingga akhirnya masuk IJN. Bila Doktor di IJN kata tiada pilihan, mesti buat bypass. Ketika itu saya mula tersentak!, tersedar akibat kesilapan sendiri!.. menyesal sangat sebab tak jaga kesihatan dari awal.... terbayang wajah anak isteri, saya TAK MAHU masuk bilik pembedahan, saya TAK MAHU buat bypass!.

Saya berazam nak sihat, saya nekad berhenti merokok dan berikhtiar cari ubat penawar jantung. Saya yakin tiap penyakit ada ubatnya tapi kena rajin berusaha. Lalu tanpa jemu saya mencari pelbagai maklumat dalam buku dan internet tentang ubat jantung. Dalam pencarian itu saya terbaca tentang TASLY DANSHEN PLUS. Saya baca banyak testimoni pengguna yang berjaya, juga ada kajian ilmiah yang terbukti secara saintifik. Saya lebih yakin bila ada journal perubatan dan di bukukan sebab banyak produk dipasaran hanya testimoni pengguna tapi tiada kajian ilmiah. Keyakinan bertambah lagi bila tengok video satellite mapping technology, lepas makan TASLY DANSHEN PLUS 30 minit darah menjadi lancar. Saya kata dalam hati mungkin ini penawarnya!. Tanpa tunggu lama terus ajak isteri pergi beli, tak sabar nak cuba!.

Saya mula makan TASLY DANSHEN PLUS & TASLY DONG CHONG COA, alhamdulilah selepas 1 minggu nampak perubahan positif, rasa kebas berkurangan, badan pun tak letih-letih macam dulu. Atas nasihat Puan Siti, walaupun dah ada perubahan saya mesti terus mengambilnya kerana proses penyingkiran toksin memerlukan masa. Sebab saya berazam nak sihat, tak nak kena bedah jadi saya ikut seperti yang di sarankan. Setiap bulan saya ketepikan pendapatan dan melabur untuk kesihatan diri. Saya sendiri tak sedar perubahan diri hingga di tegur kakak yang melawat isteri bersalin pada Mac 2014 lalu. Ketika itu lif rosak jadi saya turun naik tangga 3 tingkat tanpa rasa mengah dan semput, kakak yang tahu keadaan saya dulu rasa terharu dan bersyukur tengok saya. Kesihatan saya semakin pulih, badan jadi bertenaga macam orang muda. Kini dalam usia 65 tahun pada Mac 2014 dianugerahkan seorang puteri. Siapa sangka dalam usia begini saya ada baby tapi dengan produk Tasly ia tidak mustahil terutama nya TASLY DANSHEN PLUS. Saya yakin apabila saluran darah berjalan lancar maka segala penyakit dapat dihindari. Alhamdulilah, anak2 dan isteri saya paling happy, kecerian bertambah pada wajah orang yang saya sayang.

Kini tanggungjawab saya nak berkongsi kebaikan produk ini dengan orang lain pula. Inilah rezeki sihat yang Allah beri pada saya melalui TASLY. Saya juga nak berterimakasih pada Puan Siti dan En.Tajudin yang banyak membantu memberi penerangan tentang produk ini. Pesan saya, “Jika anda seperti saya, masih belum terlambat. Jangan tunggu sakit baru nak BERUBAT dan Jangan sampai terlambat untuk BERUBAT. Nanti MENYESAL tak sudah. Mencegah itu lebih baik dari merawat" -  Abang Ramly 65 tahun - Keramat, Kuala Lumpur

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES


 

TESTIMONI 4

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.... Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam 2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk wad seperti ICU,CCU dan CHDW. Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (kapilari).

Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya. Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana TASLY DANSHEN PLUS ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik. Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat) iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini. Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian sepenuhnya dalam masalah kesihatan saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, ubat-ubat yang dibekalkan kepada saya seperti inspirin hanya membantu untuk mencairkan darah sahaja tapi tidak membuka saluran yg tersumbat. Sebab tuh kita boleh lihat ramai pesakit jantung koronari setiap hari makan ubat tapi dalam masa yang sama masih kena membuat pemasangan stent, belon atau bypass.

Kesimpulannya walaupun kita makan ubat setiap hari risiko untuk kena serangan jantung dan strok masih tinggi kerana saluran masih tersumbat. Segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar seperti orang yang sihat . Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak - Basheer, Selayang

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES

 

 


TESTIMONI 5

G.Muniandy 26 tahun dari Batu Caves, mengalami kecederaan teruk dikepala akibat dari kemalangan dan menyebabkan beliau koma 1 bulan di hospital Kuala Lumpur dan dipindahkan ke Hospital Selayang. Melakukan dua pembedahan di kepala dan kaki. Selepas itu beliau tidak boleh berjalan dan hilang ingatan dan terpaksa dilayan seperti budak kecil. Setelah diperkenalkan dengan Tasly, Beliau mengambil Tasly Danshen Plus, Tasly Dong Chong Cao dan Tasly Brain Cleansing. Selepas makan selama 1 bulan beliau tiba tiba telah boleh memanggil emak dan bercerita mengenai kemalangan yang telah dialami. Selepas 3 bulan beliau telah boleh berjalan dan menguruskan diri. Kini beliau telah bekerja kembali. Sukar untuk dipercayai. Tapi ianya realiti.

 

PENAFIAN : HASIL BOLEH BERBEZA BERGANTUNG KEPADA KES